RECLAMATIE ADMINISTRATIVĂ
NEPRIMIRE RĂSPUNS ÎN TERMENUL LEGAL
Către,
………………………………………………………………………………………
(denumire instituție)
…………………………………………………………..
(adresă instituție)
Data: ………………………………………………..….
Stimate domn / Stimată doamnă
Prin prezenta formulez o reclamație administrativă, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare, întrucât la cererea nr. ……… din data de ………… nu am primit informațiile solicitate în termenul legal, stabilit de lege.
Documentele de interes public solicitate erau următoarele: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Prin acest apel solicit revenirea asupra deciziei de a nu primi informațiile de interes public solicitate în scris/în format electronic în termenul legal, considerând că dreptul meu la informație, conform legii, a fost lezat.
Vă mulțumesc pentru solicitudine,
Numele petentului: ……………………………………………………………………………………
Adresa petentului: ……………………………………………………………………………………….
Telefon: …………………………………
Descarcă formularul aici.