RECLAMAȚIE RĂSPUNS NEGATIV

RECLAMAȚIE RĂSPUNS NEGATIV

RECLAMATIE ADMINISTRATIVĂ
RĂSPUNS NEGATIV

Către,
……………………………………………………………………………………..
(denumire instituție)
…………………………………………………………..
(adresă instituție)
Data: ………………………………………………..….

Stimate domn / Stimată doamnă
Prin prezenta formulez o reclamaţie administrativă, conform Legii nr. 544/2001
privind liberul acces la informaţiile de interes public, întrucât la cererea numărul
………… din data de……….. am primit un răspuns negativ, la data de …………….., într-
o scrisoare semnată de ………… ………………………………… (completaţi numele
respectivului funcţionar public).
Documentele de interes public solicitate erau următoarele:
…………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………
Documentele solicitate se încadrează în categoria informaţiilor de interes
public din următoarele considerente:
…………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………
Prin acest apel solicit revenirea asupra deciziei de a nu primi informaţiile de
interes public solicitate în scris/în format electronic, considerând că dreptul meu la
informaţie, conform legii, a fost lezat.
Vă mulţumesc pentru solicitudine,

Numele petentului: ……………………………………………………………………………………
Adresa petentului: ……………………………………………………………………………………….
Telefon: …………………………………

Descarcă formularul aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *